Monday, September 3, 2007

De ce iubesc soarele cand apune la rasarit?

de ce iubim?de ce traim?
de ce murim?de ce supravietium?
mult prea multe raspunsuri de dat
hartia nu are atat spatiu de scris defapt
pixul nu poate duce atatea greutati in a descifra
raspunsul la intrebarea mea
de ce iubesc soarele la rasarit
si apusul ce il prind la asfintit
de ce iubesc in stele acel nor calator
de ce iubesc pana si luceafarul un soare printre sorii
un zeu printre zeite un simbol al eclipsei
eclipsez de sentimente iubesc fapte demente
eclipsez dorinte vii si stiu ca odata voi murii
iubesc acei ochi verzi
ce imi spun mereu "tot tu ai sa pierzi"
iubesc sa ca sa fiu iubit cu adevarat
urasc ca sa ma iubesti defapt
urasc sa te mai iubesc in viata mea
urasc ca iti mai vad chipul dimineata
si te iubesc ca nu tii cont de ceea ce urasc
deoarece dimineata am o viziune brusca
ca noaptea s-a terminat
cuvintele magice ce mi le-ai spus s-au incheiat
visul de a te vedea in splendoarea cu care vorbesti
nu-l voi mai intalnii
si zorii ca si apusul ma gasesc printre poezi
ma gasesc incercand a te descifra
vreau sa iau o pauza de la viata mea
deoarece nu mai pot sa traiesc
sa vad zilnic cum nu mai gandesc
ca sunt condus de un sentiment ciudat
iubirea un cuvant la care dictionarul explicatie nu i-a dat
un cuvant ce eu ti l-am impartasit
pacat ca nu voi murii la fel de fericit
imi voi dorii sa mor sarutat de ea
moartea cu buzele ei de catifea
sa mor sa ma duc la stele sa ma privesti
asa cum o faceam cand traiam din povesti
asa cum iti placea sa stai sa te gandesti
daca stelele nu sunt si ele suflete cerestiu
daca ele nu ar avea nevoie de magaierea ta
daca ele nu ar vrea sarutarea ta
daca ele nu ar vrea sa fie stranse la piept neconditionat
sunt o stea pe cer ce a apus defapt
sunt o stea ce nu ma va ridica
nimeni la rangul de "steaua mea"
voi pleca de pe cerul iubit deoarece
fiecare iubeste stele
fiecare are steaua sa fiecare e sarutat de alta seta
fiecare e iubit negresit
fiecare este un om un om ce vrea sa fie iubit
un om ce da iubire si nu se simte protejat
de persoana careia i-a aratata defapt

No comments: