Thursday, September 20, 2007

De ce ceasul nu merge inapoi?

inca secunda de dor
inca o secunda si mor
trece timpul grabit
si secundele ce ti le dedic
una dupa alta se duc nencetat
dureros ca totul s-a terminat
dureros ca timpul trece grabit
si in urma noastra raman aminitir
si un simplu nimic
un simplu vis terminat
o singura secunda ce ti-am dedicat
e adevarat ca timpul tau este pretios
dar a iubii e si mai dureros
este greu sa imi dau seama de ce traiesc
de ce scriu lucruri ce ma inebunesc
de ce doresc de ce mai vorbesc
despre iubirea ce nu o stapanesc
este greu sa aflu ceva
zambetul ce ti-l voi fura
si stiu ca o secunda imi va bucra
viata ce doar ea mi-o alina
tu atingi secunde in graba ta
trec firav si mangaie inima
doresc incet atingeri fine si soapte ascunse
doresc in tacere clipe patrunse
de iubire de haos si...... nimic
am uitat ce vroiam sa zic
nu stiu de ce vorbesc
despre lucruri ce rar le intalnesc
iubire,vise,realizari
toate sunt lucruri de remarcat
de acceptat ca nu pot fi de rezolvat
de acceptat ca nu vei gasi raspuns la intrebarea mea
iubesc iubesc si iar iubesc
traiesc iubesc si mor de gresesc
ca stiu ca doare dorinte aprinse
soapte dorite inimi stinse
totul e greu de explicat secundele se duc defapt
timpul trece nencetat
si inca o ora s-a terminat
o ora minunata in viata mea
o ora la care mintea la ea imi statea
trec orele si in zadar
si tu nu esti doar un dar
esti o minune a lui dumnezeu
desi stii ca esti ingerul meu
desi stii ca iubesc nencetat
anumite cuvinte ce m-au fermecat
numele tau in vad mereu imprimat in mintea mea
cu ochiul mintii iti vad inima
o simt cum bate si cum ma iubeste
o simt cu sta in tacere si ma doreste
o simt aproape nencetat
tic-tac clipele s-au terminat
totul trece nimic nu ramane
decat fum in zadar se spune
totul a trecut nimic nu a ramas
decat spiritul iubirii cel fals
ca eminesc vorbesc despre fantezii coplesitoare
vorbesc despre vise udate de ploaie
vorbesc ca si nu as fii existat
vorbesc ca sa nu ma fii uitat
si in ultim vers am incheiat
te iubesc si nimic nui mai minunat
ca te-am intalnit ca te-am sarutat
ca alaturi de tine o viata mi-am ridicat
si ca in soapta iti spune "ai plecat?"

1 comment:

l@uryk said...

doamne cat de frumoasa poate fi poezia asta!!!!!!