Sunday, September 23, 2007

Doar minuni...



Sunt un mut ce a vorbit
orbul ce a zarit
surdul ce a auzit
asmaticul ce n-a tusit
dependentu ce nu s-a mai drogat
obsedatu ce a lasat
pateticul ce a gandit
prostul ce s-a chinuit
desteptul cel nentelesc
poet fara vrun vers
scriitor fara de foaie
pastorul fara de oaie
profesorul fara catedra
si criminalul ce regreta
sunt un rege fara regat
zeul neincoronat
castigator fara concurs
viul fara puls
sunt elevul fara absenta
sunt cel ce se inseala in aparenta
sunt om deci nu gandesc
ca sunt om si mai gresesc
sunt tot ce vrea lumea mea
sunt eu cu gand si cu ea
cu dor cu indispunere
cu sentimente si transpunere
sunt tot sunt eu
sunt printre ganduri mai mereu
tacut si nencetat
o ciudatenie ce s-a remarcat
am doi ochi ,deci nu pot vedea
ce se intampla in fata mea
am doua maini, deci nu pot zambii
ca alaturi de tine voi imbatranii
ti se par versurile impiedicate
nui nimic nici eu nu le inteleg pe toate
important e sa fie adevarat
sunt eu si ai remarcat
ca sunt o minune si un mit
sunt tu si mi-ai zambit
sunt eu tu noi si ei
doua ganduri cu idei
suntem toti la fel pe lume
iubim stelele pe lume
iubim nencetat cu glas vioi
iubim dor de gene dor de noi
cam prea mult e de remarcat
suntem noi copiii ce ne-au tradat
sentimente de tristete
si ne-au sapat doua flebete
prima iubire nu se poate uita
si gandul ca esti printesa mea

No comments: