Saturday, September 15, 2007

Dorinte din tacere...


tac scriu zambesc
doresc clipe ce le iubesc
zambesc spre dor zambesc spre vechi
zambesc spre spre cilipe si ma inec
in abis de de intrebari negasite in viata mea
in dorinta de a te mai saruta
privesc spre stele privesc spre flori

si vad cum luna se oglindeste in nori
raze calde de lumina stinsa trimite
si niciodata nicio gresala nu va omite
ea e sfanta si zeita printre ceruri
printre stele printre ganduri ce nus ale mele
peste tot se afla ea doi ochi de catifea
doua gene doua buze doua ganduri ascunse
doi copii ce se iubesc timpul trece si gresesc
gresesc in a-mi afla dorinta
si dorind cu cuviinta
gandului stramosesc inca te mai doresc
inca te mai iubesc inca printre vise te intalnesc
te sarut usor ,te strang la piept cu lacrimi de dor
tac inghit in sec si-mi zic "asteas clipele ce mi le dedic"
mi le dedic la imormantarea mea
cuvintele ce ma vor legana ,lacrimile ce le vei varsa
pe pamant iti vor spune taina mea
ca te iubesc in continuare desi sut sus si te privesc si doare
imi pun intrebarea ce ma macina mereu "ma mai iubeste oare?"
vei mai iubi pe cineva in viata ta ,

clipele altui baiat ti le vei dedica
sau voi fii singurul ce a cunoscut

clipele ce ti le sarut
le sarut cu dor de gene

le sarut cu gandurile mele
am gresit e adevarat,

spre alte ganduri m-am uitat defapt
dar mereu cand adorm cu ea in gand

stiu ca dimineata va venii
si stiu ca cu tine in gand

zi de zii voi simtii copilarii
ce le iubesc in taian taceri mute
deoarece clipele sunt grele si multe
grele de dor grele in taina

se aseaza in gene si spun o faima
o faima ce nu o voi vedea defapt
esti printesa acestui regat

ce l-ai vrajit de la inceput
printre cuvinte incerc sa te ascult
sa iti aud zambetul cum straluceste in stele
sa stiu ca tu ai ramas tot ptintre ele,

printre gandurile mele
as putea sa scriu dorinte pe hartii
dar odata si eu voi inebunii
deoarece nu stiu daca e adevarat
daca iubesc zeii sau minunile s-au intamplat
daca doresc chemarea ta sau esti realitate
esti un vis sau esti scoasa la libertate
est scoasa din gandurile mele si te iubesc
pt mine esti si vei ramane printesa din povesti
regina regatului meu cel mult uitat
ce l-ai adus la viata cand mai sarutat
am inceput sa simt din nou ca iubesc
clipele se duc acum in tacere vorbesc
soaptele ce te surzesc
si placerea de aincheia ultimul vers ceresc
sunetul zgarieturii de penita lasate pe foaie
esti cea mai dulce ploaie
ce mi-a atins trupu
rece si uda pura si scumpa dorita si indeplinita
esti taina dorintei tacute morbida
esti visul nendeplinit de dor
imi e greu...si stiu ca alaturi de tine am sa mor
o sa mor impacat deoarece clipele ca si zielel repede vor trece
se vor duce alaturi de ea
doi ochi o gura de catifea si un sarut ce m-a fermacat
tu esti tu si.......

No comments: