Wednesday, September 26, 2007

Viitorul din trecut...



uneori sunt prea distrat
alteori visez prea colorat
zambesc nencetat
traiesc clipele ce au urmat
sunt in viitor si ma indrept spre trecut
merg pe aleea noastra ca un mut
ingandurat de problema mea
dar ma distrez cu mintea
reusesc sa ating pastel de culoare
penite colorate ce stau la soare
vopseaua se usuca cam violent
ca orice om si visele mor lent
totul e crud dar e adevarat
ca cu sentimente lume ti-ai putut colora
si nu e nimic incantator
daca se duc lent clipele si mor
nu e grija ce o mai porti
ti-am zis vin din viitor si deschid porti
porti ale trecutului indepartat
stii unde ma aflu defapt
sunt in prezentul neconditionat
trecut prezent si ce va urma?
acelas prezent ce il consider trecut
sau viitor in calea mea
trecut dar sper la viitor
clipele usor ies din decor
incergii in ceruri canta in cor
ca lumea e prea minunata ca sa mor
o pensula viu colorata
contureaza un tablou ce mi se arata
a fii fermecator cu adevarat
a fii viitorul de care vorbesc
si uneori ma face sa ma gandesc
daca totul este omenesc
ma gandesc nencetat la clipe de neuitat
la clipe de dor la clipele ceui seducator
am sorbit clipe de fericire din viata mea
clipele ce atunci le voi contura
cand voi gasi momentul potrivit
si totusi nimic nu e scris intamplator
sunt rime ce implica un degustator
degust viata si o savurez din plin
sovurez sentimente ce ma fac sa suspin
si totusi iti mai spun ceva
traiesc viitorul trecutului
si iubesc satisfactia sarutului
traiesc prezentul din viitor
ca oricum in cateva secunde mor
si uite ca secundele s-au scurs lent de cand am apucat
sa scriu versurile ce au patat
foaia cu pixul cel colorat
pensula ce a mazgalit
zilele de copil mic
si tot traiesc nencetat
in viitorul apropiat

No comments: