Saturday, September 8, 2007

Drame din copilarie...


Cresc mare si timpul trece
ziua se duce clipele trec cate zece
ajuns la o varsta ce ma poate maturiza
dau inapoi speriat si ma gandesc la lumea mea
lumea de unde am plecat sa fac un viitor
lumea plina de tristete si de dor
lumea ce s-a inegrit cand am plecat
copilaria de unde clipele m-au lasat
dus de dor dus de val
ingandurat oceanul ma aduce la mal
ocean de intrebari,uscat de vise
ocean de iubire,uscat cataclisme
cataclisme de intrebari in viata mea
maturizat prea repede deja
timpul trece secundele se scurg
si amintirile ce greu impung
totul se duce nimic nu a mai ramas
decat portretul tabloului ars
cu chipul unui copil indurerat
ca copilaria lui s-a terminat
ca zilele ce a sperat a nu se mai termina
si-au gasit inmormantarea
si-au gasit linistea intr-un final
si desii sunt inca copil este banal
ca lumea nu paote sa vada ceea ce esti defapt
ca esti copilul ce cu greau a induiosat
o inima si a iubit esti copilul
ce viata a mintit
esti copilul ce se lupta cu timpul
sunt acest copil doar cu sufletul
mint in continuare ca sunt un copil rasfatat
ca iubesc raze de soare
si curcubee,dar defapt
sunt un om ce a uitat a mai iubii,a intineriii,a inveselii
sunt naufragiat pe limbile ceasului
sunt pierdut pe taramul glasului
glas de dor ce zbiara spre copilarie
ca ii e dor si sa faca o fratie
sa fac un pact minunat
ca pt o secunda sa mai fie baiat
sa mai fii o singura secunda purtat
purtat de zambete spre paradis
purtat de sentimente spre vis
dar secunda trece si defapt
nu ti-ai dat seama ca ai visat
ceea ce ai pierdut nu se mai intoarce
si ca o testoasa te ascunzi in carapace
speriat nu stii ce s-a intamplat
iti spun eu,ti-a trecut vremea defapt
ca si mine ai imbatranit
ai pierdut dorinta de a fii copil
ai pierdut speranta ce te va mai ridica
si puterea de a desena
copii suntem in continuare
sunt copilul matur ce doare
ce nu suporta sa mai fie catalogat
ca acel om matur imbratisat
imbratisat de probleme zi de zi
cu totii inca usntem copii
nu ezita sa te gandesti
ca datorita copilului din tine mai traiesti
el mentine viata ta la un anumit nivel
mentinel in tine si dai un semn
de bucurie si de regret
ca esti acum un om mare cu defect
defect de sentimente defect de regrete
defect de cunostinta unor suspecte
suspecte greseli crime odioase
strainie ai uitat ca esti in clase
esti in clasele sociale ce au omorat copii de varsta mea
criminal voi fii si eu la vrasta ta
deoarece copilul din mine va murii candva
si atunci mare doliu va fii in viata mea

3 comments:

Anonymous said...

trist..dar adevarat..am aflat prea devreme..ce inseamna sa fii om mare..si am uitat sa mai fim copii..am uitat sa mai visam..si asta doare..te pup manu..si te iubesc!

Anonymous said...

Aceasta tema este pur si simplu fara pereche:), este foarte interesant pentru mine:P Bravo !! vreau sa mai vad in continuare discutii pe tema asta!

Anonymous said...

[b]Party Poker Spring Bonus Code ! USE CODE: pibonus325 on your first deposit and get free 325 euros![/b]

Besides the big bonus, will also be eligible to play in an exclusive private monthly $ 6000 Freeroll!
These freerolls are open to anyone who has signed for Party Poker Poker and play with some points at least 100 games in the previous calendar month.
The freeroll will be held monthly on the 3rd Saturday at 3 pm EST.
This means that if he wins 100th match points in November, having the opportunity to play in the $ 6000 freeroll held December 3 Saturday.
The freeroll will be available each month – indefinitely. This is a great value for all players Poker-infos.com Party Poker.