Sunday, September 30, 2007

eu cu mine si cu eu



unde esti?
strig in tacere.
de ce ai placat?
privesc cum piere
te voi mai intalni candva?
te privesc
imi e dor de tine?
inca te iubesc
vreau sa te mai vad?
aparent intamplator
unde sunt clipele?
in cer si dor
te ating cuvintele mele?
usor de spus cand piere
ma mai iubesti?
secundele se scurg in tacere
doar eu cu tine?
nebun de as fii
doar noi doi?
in fiecare zi
si stelele ne iubesc?
a trecut timpul cel omenesc
totusi de ce privesc?
spre poze si zambesc
te dor cuvintele mele acum?
tac tacut tacutul tacut
si de ce nu mai imi vorbesti?
ca esti singur si ma ranesti
de ce plangi cu lacrimi de sange?
timpul se scurge
si chiar de s-a terminat?
aparent insel da te-am iubit defapt
ce inseamna a iubi?
trec clipele cand voi intinerii
si spus vei fii?
daca imi vei trada sentimente
dar tu nu esti din aparente?
te inseli
si tot nu am incetat?
nu e nimic si dragostea e un pacat
pot a ma spovedii?
ai foaia si pixul ce vor privii
dar tot nu am inteles?
nu e nimic traiesc cu intens
ce tot ma intreb acum?
sunt eu cu mine si cu eu pe alt drum
adica vorbesc cu mine mereu?
gresit
inseamna ca ina sunt iubit?
ti-ai dat seama,esti fericit
ea ma iubeste in continuare?
afla,doarece nu e o intamplare
vom exista pe vecie?
doar tu stii versurile din poezie
imi e greu a le termina?
nu e nimic,le termina ea
dar cum le va termina?
simplu,e jumatatea ta
oare stie ce gandesc?
sigur vei afla
te iubesc printesa mea

No comments: