Friday, April 27, 2007

Tic........Tac.....!!!


Pentru o secunda daca as opri timpul ce as realiza?As trai viata cu o secunda in plis?Voi fii iubit in continuare?Sau cine stie voi afla raspunsul la intrebare?Voi putea sa privesc spre cadranul ceasului si sa imi imaginez cum timpul o ia inapoi si nu gresesc se intoarce in timp de unde am plecat doua inimi ce acum s-au sarutat....doua suflete ce nu existau pierdute in universul stelar...timpul ne duce inapoi uneori...dar ne arunca spre viitor cu fiori...ne taraste cu limbile sale spre o clipa indepartata si privim cu regret la cea ce am lasat-o....privim cu rabdare la cea ce va urma...privim cu desconsiderare cea pe care o vom alimenta de ura si dispret,vise sentimente uitate,minuni....fantezii necugetate...si nu iti dai seama cand tipu trece asa repede...si imbatranit intr-o oglinda te gasesti pielea lasata ochi ce au vazut multe si nu iti doresti a mai apuca o secunda din viata ta...dar timpul nu il poti derula...am vrut sa opresc timpul in loc...dar vad ca nu am noroc...voi opri viata in loc caci timpul trece....si nu voi uita ca pentru cateva minute el a ticait viatza mea...

No comments: