Wednesday, April 25, 2007

Cautand o intrebare...


Cine sunt?Cine esti?Unde am fost?Ce o sa devin?Multe intrebari fara raspuns,multe raspunsuri fara intrebari,multe senimente fara lacrimi.multe lacrimi fara iubire.Pot sa vb despre absolut orice:casa,nori,vise,povesti...orice...dar despre mine de ce nu pot vorbi?eu acest poet pierdut prin fum,acest om pierdut in largul gandurilor fara corabie.de ce nu pot vorbi despre mine.de ce stiu sa vorbesc despre tine?faptul ca te vad zi de zi ma face sa te cunosc.oare te cunosc?oare tu ma cunosti?multe incercari de a afla un raspuns.si totusi...plec in cautarea intrebarii ce nu ii voi gasi raspuns acea intrebare ce de la un timp ma macina.cine sunt....oare CINE SUNT?...iubesc...rad...plang...doresc...visez...mint...ascult...desconsider...dar oare acesta sunt eu...un om bazat pe niste substantive?un om ce se gaseste in parti de vorbire gramaticale...un om ce nu stie ce sunt cuvintele de mai sus...iubirea un cuvant ce nu pot sa il aflu,rasul o mimica a fetei?plansul o descarcare?dorintele sunt niste vise?minciunile le spun pentru nu a rani?ascult oamenii ca sa fiu ascultat?desconsider ca sa fiu luat in considerare?si totusi...acesta sunt eu...un mic soldat cazut pe front.,carne de tun in prima linie cazut la datorie...?un mar ce se desprinde de copac si se izbeste de pamant...e asemeni mie?cand ma lovesc adesea de realitate cand zbor cu mintea la vise?inima un dulap cu un lacat cu cifru...cine imi va descifra codul?cine imi va atinge inima cu o atingere fina?cine ma va iubi?cine ma va dori?cine....cine....cine?...de ce am tatea intrebari?de ce nu pot sa gasesc un raspuns...dar la ce sa gasesc raspuns cand adesea nu am intrebari...si cautand ceea ce nu voi afla raspunsul la intrebarea intitulata viata mea...

No comments: