Friday, April 27, 2007

Dincolo de vise...


Nu pot sa zic ca nu am gresit fata de tine...dar poate am gresit incercad sa fac drepatate...nu sunt un erou scos din basme...sunt un om ce da nastere la basme...nu sunt cel in masura de a acuza...sunt acuzatul...nu pot face dreptate cand eu incald dreptatea...nu pot sa ma uit in ochii tai cand nu ma pot privi p mine...nu as putea sa imi cer iertare deoarece...nu as sti ce sa iti zic...doua cuvinte nu le pot lega in fata ta...am greit...asta e viata...fruntea sus nu ezita...niciodata sa iti ceri scuze pentru ceva...chiar daca printre cruci te voi gasi...sa stii ca si acolo te voi iubi...si poate in genunchi voi regreta ca nu am zis cuvinte speciale la vremea ta...dar acum am inteles ce e de facut...sa imi cer iertare intru-n ultim cuvnat...as incheia....OARE MA VEI PUTEA IERTA?


                  

No comments: