Wednesday, April 25, 2007

Moment de a spune ce simt...


ani ce au trecut peste noi
au pus capat acelor ploi
de lacrimi ce curgeau in inima mea
pt tine fata ce nu o puteam uita
in mintea mea erai imprimata
si nu puteam sa te scot dintr-o data
timpul a rezolvat totul
a vindecat ranile
dar nu si golul
ce il port in suflet mereu
ca tu nu mai esti langa mine si imi e greu
alta fata e acum in dreeapta mea
stau cu ea de vorba si imi castiga inima
buzele ce i le ating ujor
ma cufunt incet intr-u fior
ce il simteam cand eram cu tine amplificat
in acest sentiment de pacat
pacatuiesc ca ii zic ca o iubesc
cand eu tot la tine ma gandesc
nu te pot scoate din viata mea
ai facut ceva
ceva ce nimeni nu are ce sa mai faca dupa ea
ai luat sufletul cu tine cand ai plecat
inima mi-ai lasat-o dar nu mai bate
s-a oprit si acum doarme
in mine pt ca am murit
decenii ce vor trece peste mine
ma vor face un mit
te voi iubi toata viata pt ca esti
cum iti placea sa iti spun
"printesa din povesti"

1 comment:

l@uryk said...

fata aceea e atat d norocoasa si ea nici macar nu-si da seama!!!!