Monday, April 30, 2007

Pierdut in iubire...



Cuvinte frumoase...Te iubesc,imi e dor de tine,imi pare rau,te vreau inapoi...adesea urasc ca ma atasez prea mult de cineva...urasc a mai iubi,urasc a mai trai uras...dar ce urasc eu...urasc sentimentul ce ma tine in viata...iubirea...urasc un sentiment pur ce acum mi-l inec ujor intr-un pahar nu de vin si nu e nici pahar e o doza de bere...tu umbra mea...si nu imi dau seama cum de am reusit atatea ani sa stau ca un mut...imi pare rau ca iti stric adesea viata...imi pare rau ca te iubesc...te iubesc din mii si mii de stele esti steaua vietzii mele...da...iar visam...visez...visez ca zbor...vorbeam mai devreme despre....copiarie intrebari la care nu le gasesc raspuns,ganduri,sentimente....dar in toate te regasesti tu...imi cer scuze ca am hostat pe net...dar...vreau ca lumea sa nu faca aceleasi greseli ca mine...sa nu mai iubeasca pt ca nu se merita...dar...mint...pt ca pt tine totul se merita...esti umbra mea si daca plang in spatele meu te ascunzi...cu o palma prieteneasca imi atingi spatele, ma intorc si nu te vad...ai plecat....sentiment de neuitat....................IUBITI CAT AVETI OCAZIA....!!!

No comments: