Monday, November 26, 2007

Oglinda care minte


Acelas Vesnic eu,fara regrete privind la curcubeu,mii de culori defapt sunt cateva,esente tari se scot din priviri cand ma uit la ea.O oglinda ce ma minte mereu ii zambesc imi zambeste desi imi e greu,privesc usor in jos si sunt suparat ca ma imita si nu imi da sfaturi defapt,niciodata nu incearca sa ma inveseleasca ma copiaza si la greseli si la lucrurile bune ce ma apasa.Intorc capul privesc in jur,nu mai sunt atent ce se poate intampla poate se transpune in realitate si ma va saruta intorc capul acelas chip hidor ochii imbatraniti barba lunga,acelas om imbatranit ce nu mai e haios,MA MINTI MEREU si imi repet ca imi e greu sa te pacalesc sa nu iti arat ceea ce gandesc sa nu iti mai astern gandu in farfurie,imi pun totul in fata ta transpun sentimente gandul de ura ca te urasc umbra mea ce ma nu ma parasesti niciodata PLEACA nu te mai vreau,TE IUBESC dar te urasc in acelas timp urasc ca esti in vitrina mea esti mereu si ma copleseste durerea cu care faci aceleasi greseli ca mine.TE ROG lasa-ma sa fiu eu,unu ca mine in lume sigur ne va fii greu plec mai departe si stiu ca te-ai ascuns acolo in spatele peretelui alb cu praf adus de timpul patruns ce ne-a aruncat in emisferele timpului intorc capul si te vad cum ma pandesti sa vezi daca mai ma uit cine sunt ce am fost unde traiesc.Scriu despre tine MONSTRUL DIN OGLINDA MEA...MINTE-MA maine dimineata tot eu te voi saluta tot eu voi fii cel ce te URASTE FARA INTERES,omule din oglinda spune-mi ca nu gresesc,spune-mi ca sunt iubit...AM PLECAT,dar maine tot eu o sa te invit sa vorbim despre noi acesti doi oameni intr-un ca noi ce gandesc si nu isi dau seama de nimic,imita-ma candva nu vei mai reusii sa ti pasul cu mine,nu imi mai astern gandul intr-o poezie TE DETEST pleaca din viata mea,oglinda e sparta si te vad in cioburi ce spun NU MA UITA...nu te voi uita te regasesc mereu omul ce ma minte in fata,ma priveste in ochi imi zambeste ESTI UN FRAIER te-am mintit mereu. Ma mint pe mine ca sunt fericit,defapt oglinda ma minte pe mine ca intr-o zi voi fi murit.Atunci ce mai caut in fata ta...ACELAS LUCRU pentru care eu stau nemiscat si bvei afla.privesc cum se duc clipele in zbor OGLINDA CE IMI FURI TIMPUL....pot sa te omor?

2 comments:

Gabriela Sabau said...

Buna. Observ ca se practica folosirea fotografiilor de pe internet fara a cere acordul sau fara macar a da un mail in care sa zici "proasto, vezi ca-ti pusei poza la mine pe blog". Te voi ruga frumos sa scoti aceasta imagine si data viitoare cand vrei sa folosesti imagini ce nu-ti apartin si ce au copyright pe ele, incerca macar sa anunti, daca de cerut voie este prea greu.

Nicolle said...

Foarte frum scris)
Bravo!