Tuesday, May 6, 2008

Ganduri fermecatoare!...

Poarta de fier ai sfaramant-o
Cu un zambet inima ai luminat-o
Cu o privire desertul l-ai inghetat
Cu o clipire norii i-ai indepartat

De lumea mea unde ploua
Cu sentimente ce le nu intelegea
Acest copil ce scrie defapt
Versuri uitate pe un raft

Prafuite sunt amintiriile vii
Bun venit in lumea unor copii
Ce nu traiesc dintr-un regret
Bun venit iti spun incet!

Zilele sunt colorate
Rosu verde culori imaculate
Si daca pui peste ele un alb mat
Ai iesit tu,ingerul inaripat

Rafale de sentimente ai trezit
Cand cu o privire mi-ai soptit
Ca tu esti ingerul ce ma va lua
Din lumea unde nimeni nu ma intelegea

Curcubeu de culoare
Ce zace uitat in soare
Si se reflecta usor
Al tau chip de inger pazitor

Te iubesc in soapte tarzii
Te iubesc oriundea ai fii
Te doresc atat de mult
Incat vlasul inimii il ascut




2 comments:

ClaudelGFX said...
This comment has been removed by the author.
ClaudelGFX said...

Crezi?

Crezi ce spui sau crezi ce vezi?
Spune-mi tu, crezi?
Spune-mi tu, contur sa-i dai
Intrebarii in sine,
Sa te aline,
Sa nu te gadile
In talpa, in tampla
Sau oriunde, aici.
Sa-ti spuna sincer... Crezi?
Zi-mi tu fiinta mica,
Acolo unde esti,
Acolo unde-oi fi,
Aici sau poate tot acolo.
Zi, zi, zi-mi tu,
Chiar Crezi?

Chiar crezi ce spui...
Sau crezi ce vezi?
Inca... astept sa-mi zici.
Inca suspin... irelevant.
Ca un ghimpe, ca un spin
Inca acolo, sau poate aici...
Zi-mi tu, cu flori
Trista fiind, zi-mi tu...
Inca... astept sa-mi zici.
Inca suspin... inca astept.
Te astept, sa-mi spui
Sa te sorb din priviri.
Sa-mi spui chiar tu.
Chiar tu fiinta mica.
Chiar crezi? astru ceresc
Liminand adancul inimii mele
Agale, lenesh, te astept
Si inca... mai astept...
Sa-mi spui, sa-mi zici
Chiar crezi ce spui...
Sau crezi ce vezi?
Chiar Crezi?