Thursday, March 20, 2008

O noua viata...

"O noua viata,am pus punct la tot ceea ce se intampla,sau s-a intamplat.Plec departe undeva unde nici vantul nici pamantul nu o sa ma ajunga,lumea gandurilor mele,lumea basmului,oglinda care minte,zambetul fermecat,totul s-a terminat acum si pe vecie,nu mai pot lupta,nu mai vreau nu mai am pentru ce sa lupt,adio.Imi va fi dor de mine,de voi de tot,in special de tine.Doar minuni,doar culori,sunt sentimentele ce le-am lasat pentru voi.Cu greu ma despart de lumea aceasta,de tot ce ma inveseleste,Dragos,Ilia,Andreea.Voi oamenii pt care chiar am insemnat ceva.Imi va fi dor,de o tigara,de o sticla de Coca-Cola...Pt voi se scriu aceste ultime randuri,pa,adio...nu stiu unde voi fi,in cer sau sub pamant...Dor de voi..."

Mesaje de despartire...ale unui alt suflet....

1 comment:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Notebook, I hope you enjoy. The address is http://notebooks-brasil.blogspot.com. A hug.