Wednesday, June 13, 2007

vara aceasta promit ca voi iubi!!!

ploaia a incetat
zilele de scoala s-au terminat
o vara intreaga ma asteapta
sa stau sa visez sa fiu ca niciodata
sa zambesc sa pretuiesc
sa zbor sa calatoresc
sa simt ceea ce nu am simtit
anul de boboc s-a sfarsit
suspinele de emotii ce le-am avut
si prima ora de dirigentie ce a trecut
si uite ca s-a terminat
clasa a 9a si nu am regretat
intrebarea ce mi-o pun la final
vara asta o sa stau?
o sa fie ca cea ce a trecut
sau va evolua altfel ca un mut
imprevizibil ma asteapta
zeci de clipe ce le voi zambi
alaturi de tine ma voi mandri
draguta mereu apari delicat
si la culare ai un somn minunat
vara asta o sa mi-o petrec cu tine
sau zambetul ma inebuneste sa scot rime
sa scriu despre tine o vara intreaga
dar mai bine prefer sa o petrec cu tine toata
versurile ce le scriu sunt averea mea
e imprumutat versul dar nu ar conta
este la inceput vara si m-am gandit
alaturi de tine zilele sa mi le ridic
noptile instelate sa le petrec
si clipele de fericire ce repede trec
trece timpul si se va termina vara
si scoala iar va incepe
alaturi de tine o inima pereche
alaturi de tine racoarea ce ma ajutat
sa trec prin acest anotimp minunat
setea de dragoste tu mi-ai calmat
clipele ce repede ma repet s-au terminat
se termina totul la un sfarsit
si orice inceput este fericit
sunt fericit ca te intalnesc zi de zi
si ca pot sa iti citesc aiurelile mele numite poezi
sa stau sa astern frumusetea ta pe hartie
sa descriu ingerul cu chipul lui de faclie
inima ce mi-a aprins
flacara vieti se va termina
si imi voi aduce aminte cu placere de prezenta ta
intr-o vara m-am indragostit de un anume chip
intr-o vara am sarutat buzele ce m-au drogat
intr-o vara am terminat clasa a9a si am regretat
un singur lucru ca voi imbatrani si clipele iar se vor desparti
se vor detasa de mine de tine de noi si la un momendat
si tu iti vei aduce aminte de aceasta vara de neuitat

1 comment:

Anonymous said...

Well written article.