Tuesday, June 5, 2007

Tu,eu...noi...ei...


vreau sa alerg p curcubee de culoare
sa simt briza mari in soare
sa scriu pe cer un vis
si zilele de nedescris
sa fiu ascultator de poezi
sa ma joc cu nisipul zi de zi
sa stau in gandul tau neremarcat
ca si o idee de neuitat,
sa stau ascuns printre sentimente
sa fiu distribuitorul de fapte demente,
sa te fac sa zambesti cand esti suparat
tu un copil inaripat,
tu inger ce ai coborat
cantarea sa ti-o sarut,
de sus te-ai aruncat
ai cazut pe pamant si nu ai mai zburat
impins de regrete am incercat
sa te ridic la sol si pe un nor te-as fi cocotat
sa dormi in esenta gandului uitat
sa zbori iari pe cerul indepartat
sa te ridici la cerul instelat
sa saruti luceafarul cel minunat
sarut fruntea ce a uitat
ochii ce multe au remarcat
durerea o alin cu un gand
puterea de a te trezi plangand
dureri ce ti le voi lua
la ceruri ridicata te voi vedea
ma vei uita?nimic neasteptat
esti ingerul pazitor ce raiul l-a uitat
esti ingerul ce puritate ne-a dat
si aripile lui pentru noi le-a abandonat
si-a sacrificat inima pentru noi
durere mii si mii de pacate prin ploi
durere suspin si regret
incerc printre verscuri  sa culeg
o petala de sentiment din viata mea
sa ti-o dau tie printesa mea
sa ti-o dau tie cand imi atingi inima
si imi palpezi sufletul cu dorinta
dorinta ce ma impinge intr-un abis ceresc
si am uitat ca iar cresc
printre rime imi doresc
sa citesti tot si nu voi termina
sentimentele ce se leaga de tine
de cine? de tine printesa mea
sunt atasat de gandul tau
de frumusetea parului tau
ochii tai de sparald indepartat
buzele catifea nobila de ne uitat
chipulo vaza de portelan
ce daca o atingi se poate sparge intr-un mod banal
chip uitat fin si conturat
de pensula unui pictor nebun si marcat
de frumusetea ce la inebunit
chipul tau de zeita ce a putrezit
a putrezit ura ce nu o intelegeai
iubeste durerea tuturor oamenilor cu bai
implinit de sentimnete
exces de ganduri incomplete
pus la pamant si nu voi putea
sa ma ridic atunci cand vei zbura
sa te vad in splendoarea ta
ingerule nu ma uita


 aceasta poezie este dedicata unei persoane la care eu tin foarte mult

No comments: