Monday, January 14, 2008

Gand necurat...

Din viitor ne-am indreptat
Spre trecut indepartat
Spre clipele ce mor
Dincolo de visele de dor

Privesc adesea in urma mea
Dar zaresc cenusa ce o lasa
Trupul cel nensufletit
Ce printre vise a gresit


Arse sunt paginile scrise
Lacrimile aduc cataclisme
Gandurile ma ruineaza
Si sufletul imi lacrimeaza


Palmele au scris pacate
Mii de versuri aruncate
Pe o ciorna rupta-n doua
Pe care pixul lasa viata noua


Adio!Sunt departe si privesc
Spre drumul pe care pasesc
Si te vad in fata mea
Lumina ce ma va Binecuvanta


Arata-mi tainele ce le-am uitat
Arata-mi lumea la care am sperat
Arata-mi toate visele trecute
Arata-mi ca vietile nu sunt scurte


Claustrofob de vise sunt acum
Printre versurile ce spun
Ca imi este greu mereu
Sa te scot din gandul meu


Te pun pe o hartie
Ca un trofeu cu mandrie
Si cand imi va fi dor
O sa te citesc intamplator

No comments: